Susipažinkite su uhealth! Gaukite skaitmenines šeimos gydytojo paslaugas per 24 val. Apie uhealth

2007 05 25

Hila – pacientų srautų valdymo sistema

Kita

1 min. skaitymo

Medicinos diagnostikos centre pacientu srautu valdymo sistema

Medicinos diagnostikos centro registratūroje įdiegta elektroninė švedų kompanijos Q-Matic pacientų srautų valdymo sistema. Tai pirmoji pacientų srautų valdymo sistema privačioje sveikatos priežiūros įstaigoje Lietuvoje.

„Sistemos Q-Matic įdiegimas mums leidžia skirti dar daugiau dėmesio pacientų patogumui ir sudaro geresnes darbo sąlygas registratūros personalui“, – sako Medicinos diagnostikos centro direktoriaus pavaduotojas organizaciniams klausimams Artūras Seibutis.

Pacientų srautų valdymo sistema padeda užtikrinti konfidencialų aptarnavimą, eilių prie registratorių nebuvimą, klientų aptarnavimo statistikos tvarkymą.

Įėję į Medicinos diagnostikos centro pastatą pacientai pirmiausiai pamato bilietų spausdintuvą. Jiems pasiūloma pasirinkti reikiamą paslaugą: registraciją ar informaciją. Pasirinkus reikiamą paslaugos rūšį ir paspaudus atitinkamą klavišą, pacientui išspausdinamas bilietas su eilės numeriu. Po šios procedūros pacientas kviečiamas prisėsti laukiamojoje salėje.

Laikas čia neprailgsta nei pacientams, nei juos lydintiems asmenims. Medicinos diagnostikos centro laukiamojoje salėje pacientai gali laisvai judėti, vartyti bukletus ir lankstinukus, susipažinti su informacija apie centre dirbančius gydytojus, teikiamas paslaugas, naujoves. Taip pat pacientai ir juos lydintys asmenys gali skaityti populiariausius nacionalinius dienraščius, žiūrėti tuo metu transliuojamas juos dominančias TV laidas.

Laukiamojoje salėje gerai iš visų pusių matomoje vietoje įrengta centrinė švieslentė. Ji rodo tuo metu aptarnaujamų pacientų eilės numerius. Elektroninis varpelis atkreipia laukiančiųjų dėmesį, kai centrinėje švieslentėje užsidega kitas kviečiamas numeris. Matydamas aptarnaujamų pacientų numerius ir turėdamas savo eilės numerį, pacientas gali orientuotis, kiek jam reikės laukti.

Registratūros darbuotojai gauna išsamią statistinę informaciją, leidžiančią analizuoti pacientų srautus ir tobulinti sistemos veikimą, kad būtų maksimaliai sutrumpintas laukimo laikas ir pagerinta aptarnavimo kokybė.

Dalintis
Nepraleiskite mūsų naujienų ir akcijų!

Gydytojų patarimai ir specialios akcijos tik prenumeratoriams.